Lythike: Mailman den notify gia held messages

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Mar 2 17:47:03 EET 2006

On 2006-03-02 17:34, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Το κοινό που έχουν οι δύο server και τους κάνει να εμφανίζουν
> τις ίδιες παραδοξότητες είναι ότι έχουν τον ίδιο διαχειριστή, ο
> οποίος ό,τι μαλακία κάνει κάνοντας upgrade τον ένα server, την
> κάνει και στον άλλον.

Χαχα!  Μου θυμίζεις κάποιον γνωστό μου... Κεραμίδα τον λένε να δεις;

Όποτε στήνω κάνα Solaris και του αντιγράφω το sendmail.mc που έχω
στο FreeBSD, οι πιθανότητες να ξεχάσω να κάνε update τις πρώτες
γραμμές για να λένε:

    OSTYPE(`solaris8')dnl
    DOMAIN(`solaris-generic')dnl

αντί για τα αντίστοιχα που έχω στο FreeBSD, είναι περίπου 99%.