Lythike: Mailman den notify gia held messages

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Mar 2 17:34:33 EET 2006

> Ta exeis mperdepsei ligaki.

Δεν νομίζω.  Διαφορετικό ήταν το πρόβλημά μου.  Όταν στέλνεις ένα
μήνυμα σε μια mailing list του mailman και π.χ. έχει πολλούς
παραλήπτες, ή απλά αν η λίστα είναι moderated, τότε ο mailman το
κρατάει στην ουρά του, και στέλνει email στο moderator.  Ο mailman
ορθώς κρατούσε διάφορα πράγματα στην ουρά του, αλλά δεν έστελνε email
στο moderator.  Έπρεπε ο moderator να μαντέψει ότι κάτι έχει στην ουρά
του ο mailman για να πάει να τα τακτοποιήσει.

Με βοήθησε η ιδέα του Σπύρου να κοιτάξω την ουρά του MTA, στην οποία
βρήκα άπειρα παγωμένα μηνύματα, τα οποία απευθύνονταν σε κάποιο alias
-bounces που είχε κάποιο πρόβλημα.  Ακολούθως διαπίστωσα ότι δεν ήταν
σωστά τα aliases των mailing lists στο /etc/aliases, και συγκεκριμένα
ήταν από την εποχή του woody.

Το κοινό που έχουν οι δύο server και τους κάνει να εμφανίζουν τις
ίδιες παραδοξότητες είναι ότι έχουν τον ίδιο διαχειριστή, ο οποίος
ό,τι μαλακία κάνει κάνοντας upgrade τον ένα server, την κάνει και στον
άλλον.