Re: internet sharing apo XP σε ubuntu 5.10

No No nono.231 at gmail.com
Fri Jun 23 01:12:23 EEST 2006

Eίχα και εγώ αυτό το modem και δεν είδα χαιρι και προκοπή. Και πήγα και
αγορασα ένα modem router και συνδέεται άψογα. Δεν μου φάνηκε λογικό να έχω
το laptop ανοικτό για να μπαίνω στο Ιντερνετ και μάλιστα 24 ώρες. ΈΧουν γύρω
στα 100 ευρώ, επομένως δεν είναι μεγάλο κόστος.

Ίσως να φταίει ότι αυτό δεν είναι κανονική σύνδεση, αλλά ένα προγραμματάκι
που ουσιαστικά μιμείται την κλήση modem (στο 0000 αν δεν κάνω λάθος).
Πιθανόν αν ήταν κανονική σύνδεση να δούλευε.

Πρόσφατα ανακάλυψα το ndiswrapper (
http://ndiswrapper.sourceforge.net/mediawiki/index.php/Ubuntu) - υπάρχει στα
repositories του ubuntu, με το οποίο εγκαθιστάς και τρέχεις κάποιες συσκευές
που είναι για windows, όπως  μία wireless card που έχω. Με αυτήν δούλεψε το
ndiswrapper. Αν θές δοκίμασε να δεις αν μπορείς να κάνεις τίποτα με αυτό,
ώστε να το περάσεις το modem στο desktop με τα ubuntu.

Ελπίζω να βοήθησα.

Καλή τύχη!