2 video questions

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Jun 20 14:49:17 EEST 2006

Στις Δευτέρα 19 Ιούνιος 2006 13:07, ο/η Apollon Koutlides έγραψε:

> Αν είναι καθαρά MPEG streams (TS ή PS, δεν έχει σημασία), αρκεί να τα
> κάνεις concatenate:
>
> $ cat file1.mpg file2.mpg file3.mpg > joined.mpg

Αχ, δυστυχώς δε δουλεύει... Τα διαλύει τελείως. Αυτό που βρήκα όμως και
δουλεύει είναι το mpeg3cat, που κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά. Είναι μέρος
του πακέτου libmpeg3, το οποίο για SuSE το κατέβασα από το packman.

Δυστυχώς ορισμένα mpeg videos που έχει τραβήξει ένας φίλος μου με την κάμερά
του δεν μου τα αγγίζει κάν. Το mpeg3cat μου δίνει segmentation fault. Θα
δοκιμάσω να τα μετατρέψω σε avi με το mencoder να δω τι θα κάνω.

Συνεπώς μήπως ξέρει κανείς κάποιο πρόγραμμα που να μπορεί να "επιδιορθώσει"
σπασμένα η "non-conforming" mpeg αρχεία??

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"