2 video questions

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Mon Jun 19 15:53:08 EEST 2006

Panagiotis Atmatzidis wrote:
> Apollon Koutlides wrote:
> [...]
>>

> <Εγκυκλοπαιδική ερώτηση>
>
> Δεν έχουν headers τα αρχεία MPEG??
>
> </Εγκυκλοπαιδική ερώτηση>

...όλο και κάτι έχουν :-) διευκρινίζω (disclaimer: ΔΕΝ ΠΟΛΥΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΙ
ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΩ)

Τόσο στο PS (Program Stream, προοριζόμενο για seekable content) όσο και
στο TS (Transport Stream, εξειδικευμένο για non-seekable streaming
content) το κάθε επιμέρους stream (video, audio, υπότιτλοι) έχει το δικό
του header (και προφανώς μπορεί να είναι σε διαφορετικό format). Όλη η
πληροφορία (περιλαμβανόμενου και του ίδιου του PS/TS Header) βρίσκεται
σε "πακέτα" λίγο-πολύ ομοιόμορφα. Ευτυχές αποτέλεσμα: ένα απλό file
concatenation θα δώσει αποτέλεσμα. Pitfall: Το αποτέλεσμα δεν είναι
ακριβώς "σωστό"... ένας σχετικά sane parser θα γκρινιάξει λίγο (π.χ. ο
mencoder ενδέχεται να δηλώσει κάτι σαν "ERROR: SCR: 120.703, VPTS:
120.695, DELTA=-0.008 secs") αλλά θα το παίξει - να περιμένεις όμως
προβλήματα, π.χ. κατά το seeking (το concatenation είναι λίγο-πολύ
εγγυημένο ότι θα σου "βιάσει" τα keyframes).

Εγώ προσωπικά δε βγάζω και πολύ άκρη από τα παραπάνω... και μεταξύ μας
βαριέμαι οικτρά να διαβάσω αναλυτικά το stream format :)

Α.