kubuntu 6.06 USB remount problem

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Tue Jun 20 09:16:42 EEST 2006

On Monday 19 June 2006 23:49, Nick Demou wrote:
> Την 19/6/2006, Alexandros Papadopoulos <apapadop at alumni.cmu.edu>
<snip>

> τελικά σ'αρέσει to desktop usability style των windows όπως μας λες
> στην αρχή ή όχι? Διότι αυτό που περιγράφεις είναι από όσο θημάμε
> ακριβώς η συμπεριφορά και στα windows. Η οποία συμπεριφορά
> παρεπιπτόντως σε 'μένα φένεται μια χαρά ανθρώπινη.

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει επιλογή "unmount device", υπέθεσα πως το
"safely remove" ήταν το ίδιο πράγμα. Το σκεπτικό σου είναι σωστό - όταν
λες remove, πρέπει να γίνεται remove απ'το σύστημα.

Αλλά απ'τη στιγμή που το εικονίδιο που μένει εκεί είναι παντελώς άχρηστο
και απλά μπερδεύει το χρήστη, δεν έχει λογική να μένει στο desktop ή
οπουδήποτε αλλού, εκτός και αν λειτουργεί σαν unmount (που στο κάτω
κάτω της γραφής τι είναι το safely remove; Ένα απλό umount;sync)

Άρα θα έπρεπε ή να μένει το εικονίδιο, αλλά να συνεχίζει να λειτουργεί,
ή, εφόσον είναι πλέον άχρηστο, να εξαφανίζεται αμέσως.

Την παρούσα συμπεριφορά τη θεωρώ counter-intuitive...

Ευχαριστώ πάντως για την εξήγηση, μου έλυσε την απορία :-)

-Α