kubuntu 6.06 USB remount problem

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Jun 19 23:49:16 EEST 2006

Την 19/6/2006, Alexandros Papadopoulos <apapadop at alumni.cmu.edu> έγραψε:
> Ωραία, το [k]ubuntu δουλεύει σε κάποια desktop/usability θέματα σα
> Windows/Mac - σου εμφανίζει εικονίδιο με το external USB device που
> μόλις συνέδεσες στο σύστημα, και μπορείς από κει να το χρησιμοποιήσεις
> χωρίς να κάθεσαι να φτιάχνεις mount points και άλλα τέτοια τραγικά για
> ένα desktop σύστημα.
>
> Έχει μέχρι και επιλογή "δεξί κλικ -> safely remove". Όμως αν το κάνεις
> αυτό, και μετά πας να ΞΑΝΑχρησιμοποιήσεις το device, τρως πόρτα επειδή
> δεν υπάρχει πλέον... ούτε ως /dev/sda ούτε ως τίποτα! Με fdisk
> [...]

τελικά σ'αρέσει to desktop usability style των windows όπως μας λες
στην αρχή ή όχι? Διότι αυτό που περιγράφεις είναι από όσο θημάμε
ακριβώς η συμπεριφορά και στα windows. Η οποία συμπεριφορά
παρεπιπτόντως σε 'μένα φένεται μια χαρά ανθρώπινη.
Αν κάνεις κλικ στο safely remove device μάλλον σημαίνει ότι θα το
αφαιρέσης το device. Αν το κανες κατά λάθος δεν τρέχει τίποτα: το
κάνεις unplug το ξανακάνεις plug και όλα καλά. Άσε που η διαδικασία
είναι διαισθητικά προφανής όχι μόνο για τον μέσο χρήστη αλλά και για
τον low-level χρήστη. Στην έκδοση 10 του ubuntu μπορεί να κάνουν το
εικονίδιο να εξαφανίζεται βαθμιαία μέσα στα επόμενα 60 sec για και να
μπορείς να κάνεις στο ενδιάμεσο δεξί κλικ "I didn't mean to unplug
this device - please restore" αλλά σε διαβεβεώ ότι κάποιος άλλος θα
παραπονιέται που το εικονίδιο δεν του κάνει τη χάρη να φήγει αμέσως.