Fw: internet off

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Sat Jun 17 22:18:56 EEST 2006

Dimitris wrote:
> Παιδιά καλησπέρα
> Είμαι καινούριος στο χορό του Linux και θα ήθελα την βοήθεια σας . Έχω
> εγκαταστήσει την έκδοση linux suse home 9,1 και συναντώ το παρακάτω
> προβλήματα

Που την βρήκες στο Μοναστηράκι; Είναι αρκετά παλιά αυτή, βάλε την 10.1.

> Ενώ βλέπει την κάρτα δικτυού μου και μπαίνω στο router μου στο
> http://192.168.1.1 <http://192.168.1.1> και όλα καλά και ενώ με το
> router όλα καλά παίρνει ip από τον ISP μου και όλα οκ δεν μπορώ να δω
> καμιά σελίδα  και  τίποτα από internet . σκεφτικά ότι μπορεί να είναι
> firewall αλλά είναι απενεργοποιημένο στο suse και στο router .

IP παίρνεις μέσω DHCP ή έχεις καρφωτή; Στην δεύτερη περίπτωση, μάλλον
ξέχασες το Default Gateway: YaST -> Network Services -> Routing (ίσως να
είναι κάπου αλλού στο YaST, αλλά λέγεται 99% Routing). Εκεί σαν default
gateway θα βάλεις 192.168.1.1 και θα είναι όλα καλά.

> Επίσης αν γνωρίζετε να μου πείτε καμιά σελίδα να κατεβάζω προγράμματα σε
> RPM και αν ξέρετε που θα βρω σε rpm το emule και το DC++ για suse .

Tο πιο γνωστό είναι το http://packman.links2linux.org/ ίσως έχει αυτά
που θες (βέβαια δεν ξέρω αν θα τα έχει για 9.1).

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/