Fw: internet off

Dimitris trelamenos269 at freemail.gr
Sat Jun 17 21:51:42 EEST 2006

Παιδιά καλησπέρα

Είμαι καινούριος στο χορό του Linux και θα ήθελα την βοήθεια σας . Έχω εγκαταστήσει την έκδοση linux suse home 9,1 και συναντώ το παρακάτω προβλήματα

Ενώ βλέπει την κάρτα δικτυού μου και μπαίνω στο router μου στο http://192.168.1.1 και όλα καλά και ενώ με το router όλα καλά παίρνει ip από τον ISP μου και όλα οκ δεν μπορώ να δω καμιά σελίδα  και  τίποτα από internet . σκεφτικά ότι μπορεί να είναι firewall αλλά είναι απενεργοποιημένο στο suse και στο router .

Αν κάποιος έχει μια ιδέα το πώς θα λύσω το πρόβλημα παρακαλώ αν μου απαντήσει γιατί έχω σαλταρει και δεν μπορώ να βρω τι είναι .

Επίσης αν γνωρίζετε να μου πείτε καμιά σελίδα να κατεβάζω προγράμματα σε RPM και αν ξέρετε που θα βρω σε rpm το emule και το DC++ για suse .

Ευχαριστώ για το χρόνο σας  και περιμένω με αγωνία  να μου προτείνετε κάποια ιδέα

Δημήτρης