Ubuntu 6.06 Wireless ACX111 default firmware bug

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Sat Jun 17 16:05:48 EEST 2006

On Sat, 17 Jun 2006, Φρίξος Κοψαχείλης wrote:

> Δοκίμασες να στήσεις suckblowz σε μηχάνημα με ένα sata και ένα ide
> σκληρό, όπου μάλιστα ήθελε driver το σύστημα από δισκέττα(!!!) για το
> sata controller?
>
> usability is a legend
> 'nuff said

Εγώ πριν από 2 μήνες δοκίμασα να τα στήσω σε παλιό (5 ετών) PC με Promise
ATA100 controller και τρόμαξα μέχρι να δουν το δίσκο. Χρειάστηκε driver
από δισκέτα, παρότι τελικά τα XP χρησιμοποίησαν δικό τους driver μετά την
εγκατάσταση (!). Και μετά από όλα αυτά εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με τα 3D
γραφικά και με το USB2, συν του ότι το σύστημα έχει αρχίσει να γίνεται
αισθητά πιο αργό χωρίς πρόφανή λόγο.

Και όλα αυτά σε σύστημα που χρησιμοποιείται περιστασιακά και χωρίς
συνδεσιμότητα στο Internet (και άρα χωρίς προβλήματα με ιούς και
αντιβιοτικά). Το μόνο που αναγνωρίζω είναι ότι δεν έχουν μπεί τα τελευταία
updates από το δίκτυο, αλλά είναι λίγο δύσκολο να τα βάλω - όχι μόνο γιατί
έχω απλή τηλ. γραμμή, αλλά και γιατί μέχρι να κατέβουν τα updates και
κάποιο (ακρως απαραίτητο) αντιβιοτικό το PC θα έχει γίνει δειγματολόγιο
ψηφιακής μικροβιολογίας (το έπαθε φίλος - πολύ πονεμένη ιστορια...)

Από την άλλη το Linuxακι στο ίδιο μηχάνημα είναι 4+-ετών με εξαίρεση τον
πυρήνα και κάποια ελάχιστα updates που έκανα με το χέρι και παίζει ακόμα
τέλεια...

Ίσως να είναι απλά θέμα δράσης-αντίδρασης... τα Windows δεν τα συμπαθώ και
δεν με συμπαθούν...