Bluetooth PAN + DHCP + NAT

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Sat Jun 17 14:35:07 EEST 2006

Θέλω να κάνω το εξής:
bt_device (192.168.10.xxx) --- (192.168.10.1) PC (192.168.1.2) ---
(192.168.1.1) DSL router (world IP) --- ISP

Λοιπόν, έχω στήσει το bluez με pan (όλα καλά αφού και την service βρίσκω
και συνδέομαι άνετα από το PocketPC). Επιπλέον στο router τρέχει και DHCP.

Αλλά:
1) δεν βλέπω IP από το PocketPC (έχει DHCP client, οπότε αρκεί κάπου
ένας server)
2) ως εκ τούτου δεν έχω και Internet στο PocketPC

Ακολουθώ ότι λέει στο http://bluez.sourceforge.net/contrib/HOWTO-PAN
αλλά αφενός ο dhcp στο PC δεν λέει να παίξει πάνω από την bnep0 (λογικό
αφού δημιουργείται όταν γίνει κάποια bt connection) και αφεταίρου το
bridging κάποια στιγμή ρημάζει τα πάντα και μέχρι να αποσυνδέσω το
εικονικό pan0 από το eth0 δεν βλέπω ούτε τον router.

Ιδέες;

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/