TORA EMATHA KAI AFTO

Dimitris Mexis m65 at vivodinet.gr
Fri Jun 16 23:51:47 EEST 2006

Eheis apolito dikio!
Alla me mia diafora, ekei milas gia mia etaireia. Me parousia sto
xrimatistirio. Einai etaireia, an esi tin thes os promitheftis sou, lathos!
Pas se alli etaireia! Afto pou mas pipilizoun ta aftia gia elefthero
emporio!
Plironeis?, psifizeis...
To big question, einai me to dimosio ti kanoume? oe-o?
"Ti? Den eheis OTE?, den pirazi ego os kratos den sou dino pistopoiitiko"
Epsaxne ipiresia dimosiou filos, gia oik/texnikes meletes, kai douleve
mono me iexplorer...
Alla o Billis, tora to girnaei se filanthropia, kai lamogevi ta pososta
tou stin microsoft....oe-o?