TORA EMATHA KAI AFTO

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Fri Jun 16 22:09:45 EEST 2006

<pragmatiko gegonos>

8elw na parw shmera to conn-x apo to germano ths geitonias mias kai dinei
kai ena wifi routeraki dwro...

to thlefwno to perasa prin apo 20 meres, opote den exei bgei logariasmos...

paw sto germano kai mou leei fere plz apo ton OTE dipla (sthn kuriole3ia dipla)
mia bebaiwsh oti to thlefwno einai sto onoma sou kai eimaste komple

paw ston OTE kai mou lene den mporoume kurie  (malista o ypallhlos prospa8hse
na ektupwsei thn kartela mou alla to susthma apla DEN TYPWNE kartela
pelath) mias kai den exei akoma ekdo8ei logariasmos.... kanete
XEIROGRAFH AITHSH kai th Deutera 8a thn EXETE...

shmeiwsh: me rwthse giati trexeis na phgaineis xartia sto germano gia
to conn-x afou emeis 8a sto ftia3oume AMESWS KAI XWRIS xartoura... kai
tou eipa gia thn prosfora
... pernei ena ufos xiliwn kardinaliwn kai apanta "pffff dikos mas
einai kai o germanos... den exoume na xasoume tipote"...

eimai se anamonh loipon ths xeirografhs bebaiwshs, ths xeirografhs
aithseis gia na fugei to  to fax me auth ston OTE apo to
germano....wraio e? anti na to paei sto dipla katasthma tou   OTE (5
metra) to stelnei sta kentrika...

na mhn pw gia thn allh pikrh empeiria ths egatastashs grammhs...

to kafao tou ote einai 25m apo to grafeio mou se stegasmeno xwro...
prin apo mena to grafeio htan etairikou pelath me 2 thlefwna kai ena
fax...

erxetai o tupos tou OTE me ena piri-piri pou htan gennhtria akoustikwn
suxnothtwn kai arxise na to psaxnei... meta apo 15 lepta mou leei
"fere hlektrologo den briskw grammh kai den einai armodiothta moy...
exw kai alla randevou... (shmeiwsh thn prohgoumenh ton perimena mia
wra gia na me parei thlefwno na mou pei oti den 8a er8ei giati tou
epese douleia, enw eixame kleisei randevou)". ta pairnw sto kranio kai
tou lew den pas pou8ena kai ti rezilikia einai auta... kai meta mou
arxise kati malakies peri katastatikou tou OTE... mesa sta neura mou
rixnw mia matia sta koutia kai sta kalwdia kai thank god ta e3wterika
kalwdia odeuan me sxares (biomhxaniko ktirio se biotexniko parko)
pros to kafao ... me ligh parathritikothta to brhka kai tou lew
tsekare to (ola twra auta me to mati) TSOUP doulepse... kata t'alla
eprepe na parw hlektrologo na spasei ton toixo kai na perasei allo
kanali ....

KAI H ERWTHSH EINAI : PERNEIS THN KARAMPINA KAI 20 KILA C4 KAI TA
PETAS STH VILLA TOU VOURLOUMH H OXI? KA8OTI TO PSARI APO TO KEFALI
BRWMAEI

</<pragmatiko gegonos>

eimai toso spasmenos pou skeftomai na parw to fuckOTE.com :-) kai na tous arxisw