[HELP] power failure

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Fri Jun 16 12:35:05 EEST 2006

On Friday 16 June 2006 12:08, pmik wrote:
> Γειά σε όλους
>
> Κάποιοι κακοί άνθρωποι ματιάσανε το καινούριο μου λινουξάκι και με
> ξόρκια έκαψαν ένα ντουί στο φωτιστικό του δωματίου μου. Έπεσε το
> ρελέ, έκλεισε το pc, δεν έχω ups. Οταν έκανα reboot, σχεδόν όλα καλά.
> Δεν ξέρω αν έχει γίνει κάτι corrupt αλλά το aMule λέει πως δεν μπορεί
> να ξεκινήσει γιατί υπάρχει ήδη instance το οποίο προσπαθεί να το
> σηκώσει.
>
> Κάποιο software που μπορεί να διορθώσει τα πράγματα; Κάποια logs να
> δω τι γίνεται; Και πως μπορώ να ελέγξω και το υπόλοιπο fs να δω ότι
> δεν υπάρχει πρόβλημα;

> [...]

LOL

Τίποτα, όλα μια χαρά είναι. Και με μια σωστή επιλογή filesystem[0] δε
μασάει καθόλου.

Το amule άμα πάς να το σηκώσεις από κονσόλα θα σου πεί αυτό:

$ amule
Initialising aMule
Checking if there is an instance already running...
There seems to be an instance of aMule already running
If this is not the case, you may have to remove
the file ~/.aMule/muleLock, to allow aMule to run.
Attempting to raise current running instance.

Σβήσε αυτό που λέει:

$ rm ~/.aMule/muleLock

και ξανατρέξτο και όλα μια χαρά θα είναι.

[0] insert flamewar here
--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?