[HELP] power failure

pmik glimpse at freemail.gr
Fri Jun 16 12:08:22 EEST 2006

Γειά σε όλους

Κάποιοι κακοί άνθρωποι ματιάσανε το καινούριο μου λινουξάκι και με
ξόρκια έκαψαν ένα ντουί στο φωτιστικό του δωματίου μου. Έπεσε το ρελέ,
έκλεισε το pc, δεν έχω ups. Οταν έκανα reboot, σχεδόν όλα καλά. Δεν ξέρω
αν έχει γίνει κάτι corrupt αλλά το aMule λέει πως δεν μπορεί να
ξεκινήσει γιατί υπάρχει ήδη instance το οποίο προσπαθεί να το σηκώσει.

Κάποιο software που μπορεί να διορθώσει τα πράγματα; Κάποια logs να δω
τι γίνεται; Και πως μπορώ να ελέγξω και το υπόλοιπο fs να δω ότι δεν
υπάρχει πρόβλημα;

Οποιαδήποτε βοήθεια? Καίγομαι! και χάνεται και το bandwidth!

ευχαριστώ