Re: FYI: Πρόβλημα με τα φίλτρα του Thunderbird

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Jun 15 18:43:43 EEST 2006

Την 15/6/2006, Constantine Dokolas <cdokolas at sunsoftgr.com> έγραψε:

> Μπόιγκ! :P Δεν είχα πάρει καθόλου χαμπάρι ότι δεν το είχες δει... το
> θεωρούσα δεδομένο! Εγώ πάντως έχω ~15 φίλτρα για να αρχειοθετώ τα μηνύματα
> από ~10 λίστες και μερικά άλλα πράγματα. Με την απορία σου μπήκα και είδα
> ότι υπάρχει και η δυνατότητα για reply.

προσωπικά σταμάτησα σχεδόν τελείως να κάνω υποφακέλους και να φτιάχνω
φίλτρα για να ταξηνομούν τα mails από τότε που εγκατέστησα στο
thunderbird το gmailUI extension που σου δήνει τι δυνατότητα να
γράφεις έξυπνα search queries στο quick search text box (πάνω δεξιά)
π.χ. γράφεις αυτό:
   f:ndemou t:george s:foo
και σημαίνει email από email με τη λέξη ndemou προς(to/cc) email με τη
λέξη george με τη λέξη foo στο subject