FYI: Πρόβλημα με τα φίλτρα του Thunderbird

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Thu Jun 15 11:44:55 EEST 2006

Kostas Boukouvalas wrote:

> Thanx!!! Ούτε που μου πέρασε από το μυαλό οτι το συγκεκριμένο πράγμα θα
> ήταν στην κατηγορία "Message Filters". Έψαχνα μάταια στο Account Settings...

Μπόιγκ! :P Δεν είχα πάρει καθόλου χαμπάρι ότι δεν το είχες δει... το
θεωρούσα δεδομένο! Εγώ πάντως έχω ~15 φίλτρα για να αρχειοθετώ τα μηνύματα
από ~10 λίστες και μερικά άλλα πράγματα. Με την απορία σου μπήκα και είδα
ότι υπάρχει και η δυνατότητα για reply.

Τέλος πάντων, έχε υπόψη σου μην έχεις παρόμοιο πρόβλημα.

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS