IT WORKS!: ssh φαντασίωση χρήσης

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Wed Jun 14 20:05:53 EEST 2006

Christos Ricudis wrote:

> M'aresei poy en etei 2006 kataferate na breite xrhsh sto ZModem, of all
> fucking things.
>
> Ante, me to kalo kai tou xronou na douleyoume Kermit kai XModem me 128
> bytes block size kai non-CRC checksum.

Σιγά, εδώ εν έτη 2006 το αυτοκίνητο σου χρησιμοποιεί τον τροχό,
εφευρεμένο μερικές χιλιάδες χρόνια προ Χριστού.
Το ZModem που έχει ηλικία μόλις κάποια χρόνια σε πείραξε;

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074