Πρόβλημα με τον emacs και τα πλήκτρα home/end

Stathis Kamperis eu_kamper at yahoo.gr
Wed Jun 14 13:13:49 EEST 2006

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά! :)

Το πρόβλημά μου είναι πως όταν πατάω το πλήκτρο home ή end του
πληκτρολογίου μου, ο emacs δεν μεταβαίνει στην αρχή ή στο τέλος της
γραμμής αντίστοιχα. Επιπλέον ακούγεται το χαρακτηριστικό beep του
σφάλματος. Σημείωνω ότι τα C-a και C-e δουλεύουν μια χαρά.

Σκέφτηκα πως θα μπορούσα να αντιστοιχίσω τα πλήκτρα home/end με τις
εσωτερικές εντολές του emacs: beginning-of-line και end-of-line,
πειράζοντας το ~/.emacs. Δηλαδή κάπως έτσι:

(global-set-key [home] 'beginning-of-line)
(global-set-key [end] 'end-of-line)

Αυτό όμως δεν δούλεψε. Δίνοντας στην συνέχεια C-h c μέσα από τον emacs
και πατώντας home ή end για να πάρα την ακριβή περιγραφή του πλήκτρου,
μου λέει "ESC 0 is undefined". Σε άλλα πλήκτρα δουλεύει ok, π.χ το
insert λέγεται <insert> κλπ.

Χρησιμοποιώ την έκδοση 21.4.3 του emacs και την έκδοση 2.14.1 του
gnome-terminal.

Έχετε καμιά ιδεά προς ποια κατεύθυνση να κινηθώ;

Ευχαριστώ!

Υ.Γ. Στον vim παίζουν κανονικά τα πλήκτρα οπότε δεν φαίνεται να είναι
πρόβλημα του τερματικού, αλλά μάλλον του emacs.