ssh root login

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Jul 27 22:08:46 EEST 2006

On Thursday 27 July 2006 9:49 pm, Salvatore Famoso wrote:
> xaireto ti lista.
>
> exo mia syskevi oi drivers tis opoias de doylevoune opos tha eprepe, kai
> meta apo epikoinonia me afton poy toys grafei, moy zitise na kanei ssh
> root login sto mixanima moy, gia na dei kapoia pragmata .
Όσο κι αν εμπιστεύεσαι κάποιον, όσο κι αν έχει καλές προθέσεις (κι εσύ
πρόβλημα) ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΠΟΤΕ root ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!
Δεν δίνεις ούτε οτιδήποτε θα μπορούσε να κάνει κάποιον root (με πιθανό
privilege escalation).
H ασφάλεια του linux δεν είναι κάτι μαγικό. Είναι αυτός ο απλός κανόνας: οτι
μόνο εσύ, ο ιδιοκτήτης του μηχανήματος, έχεις δικαιώματα root και τα
χρησιμοποιείς με πολλή προσοχή.
Αν έχεις κάποια αίσθηση του συστήματος, και μπορεί να σου υπαγορέψει αυτός
εντολές, έτσι ώστε να του πείς το αποτέλεσμα, μόνο έτσι. π.χ. "- Πές μου τι
γράφει το /proc/bus/pci/..."  "- Λέει 00:12.34 Some controller.."

Άμα, πάλι, θές, μπορείς να μας πείς κι εμάς ποιά είναι η συσκευή αυτή μήπως
ξέρουμε..