ssh root login

Salvatore Famoso eidimon at gmail.com
Thu Jul 27 21:49:48 EEST 2006

xaireto ti lista.

exo mia syskevi oi drivers tis opoias de doylevoune opos tha eprepe, kai
meta apo epikoinonia me afton poy toys grafei, moy zitise na kanei ssh
root login sto mixanima moy, gia na dei kapoia pragmata (mias kai me ta
dmesg klp den evgale symperasma). Ego den eixa asxolithei me otidipote
sxetiko me ssh mexri simera. psaxnontas exo vrei kapoia pragmata gia
root login, alla (pros to paron toylaxiston) den exo vrei an yparxei
kapoios tropos  se periptosi poiy kanei root login me ssh, na mi mporei
na dei i na peiraksei fakeloys, (p.x. Home), i an mporo na epivallo me
kapoio tropo opoioysdipote periorismoys oste na aisthanomai poio
asfalis. An kapoios exei kapoia idea tha imoyn evgnomon