blah blah [Was: ceid]

Panos Prokopiou pprok at bistromathics.org
Tue Jul 18 19:02:51 EEST 2006

On Tue, 2006-07-18 at 18:31 +0300, Panagiotis Atmatzidis wrote:
> Τα offtopic δίνουν και παίρνουν εδώ κι αρκετό καιρό. Το αν είναι off η
> on topic κάτι μπορεί θα μας το πει ο moderator. Νομίζω πως την απάντηση
> την ήξερες είδη έτσι δεν είναι :-)

Το ότι δίνουν και παίρνουν τα offtopic αρκετό καιρό δεν είναι
δικαιολογία για την ανοχή μας, ίσως θα έπρεπε να είναι μια προτροπή για
προβληματισμό.

Θυμάμαι σε κάποια εποχή είχε τεθεί το θέμα κατά πόσο θα πρέπει να
προσφέρει η λίστα βοήθεια σε αυτούς που πληρώνονται για να προσφέρουν
βοήθεια (πχ administrators κτλ). Τότε υπήρχε μια τάση "γιατί να τον
βοηθήσω αφού εγώ δεν πληρώνομαι". Βέβαια η όλη ιστορία ήταν χαζή οπότε
και ποτέ δεν εφαρμόστηκε κάτι τέτοιο.

Σήμερα όμως η κατάσταση είναι δε γ@μάς που δε γ@μάς, δεν πετάς μια
μαλακία στην LGU; Και προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα αρκεί να ακούγονταν
τεκμηριωμένες απόψεις. Τα forum τα έχω ποινικοποιήσει γιατί το να
γραφτείς σε ένα forum και να γράψεις είναι το πιο απλό πράγμα στον
κόσμο, με αποτέλεσμα να μαζεύουν πολύ κόσμο και ο καθένας να γράφει το
μακρύ και το κοντό του. Οπότε για να βγάλεις συμπέρασμα από ένα forum
θέλει προσπάθεια. Από την άλλη την mailing-list την θεωρούσα σαν πιο
"μασημένη" τροφή, με την έννοια ότι λέγονται λίγα και σωστά στην
πλειοψηφία τους.

Ο λίσταρχος δεν είναι η λύση, καθένας πρέπει να φροντίζει για τον εαυτό
του. Δεν είναι λογικό να λες τη μαλακία σου (δεν μιλάω για κάτι
συγκεκριμένο, μην παρεξηγηθώ) και να λες "εντάξει μωρέ... δε θα περάσει
από το moderation; Άμα δεν τους αρέσει ας το κόψουν". Διορθώστε με κι αν
κάνω λάθος, αλλά δεν έχουμε moderation, με την έννοια του preview πριν
από το approve του κάθε μηνύματος, απλά έναν list administrator που
κόβει όσα threads ξεφύγουν.

ΥΓ1. Αλήθεια ποιος είναι ο λίσταρχος τώρα. Εγώ τον Κυρίτση θυμάμαι :-)
ΥΓ2. Αν θεωρήσετε ότι πέφτω στο παράπτωμα που περιγράφω δικαιολογήστε
με, όπως είπαμε και σε περασμένο μήνυμα, καλοκαίρι είναι ;-).

-π.