blah blah [Was: ceid]

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Tue Jul 18 18:31:56 EEST 2006

Panos Prokopiou wrote:

> ειρωνεία ή νομίζω;

Φυσικά ειρωνία :-)

> το θέμα είναι δλδ ποιος την έχει ποιο μεγάλη; τουλάχιστον από το 98-99.

Όχι κάθε άλλο, εσύ την έχεις "πιο μεγάλη" από εμένα σίγουρα, αφού είσαι
"εδώ" από το 1999, αλλά εφόσων έχεις τόσα χρόνια στην λίστα.. πως σου
ήρθε αυτή η απορία?!?!

Τα offtopic δίνουν και παίρνουν εδώ κι αρκετό καιρό. Το αν είναι off η
on topic κάτι μπορεί θα μας το πει ο moderator. Νομίζω πως την απάντηση
την ήξερες είδη έτσι δεν είναι :-)