Emacs 22 και Ελληνικά σε UTF-8 locale

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Jul 8 19:41:44 EEST 2006

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Έχω ένα περίεργο προβληματάκι με την εμφάνιση ελληνικών στον Emacs 22
> όταν τον τρέχω με LC_CTYPE=el_GR.UTF-8. Συγκεκριμένα, όταν γράφω εγώ

Ενώ δεν ξέρω τη λύση ακριβώς στο πρόβλημα που περιγράφεις, εγώ
χρησιμοποιώ τη μέθοδο του emacs για να γράφω ελληνικά· δηλαδή ο emacs
λαμβάνει 'a' και το μετατρέπει μόνος του σε 'α'.  Έχει το πλεονέκτημα
ότι όταν του δίνεις εντολές δεν χρειάζεται να γυρίσεις το
πληκτρολόγιο.

Έχει και τα μειονεκτήματά του:
(α) Πρέπει να έχεις άλλο συνδυασμό πλήκτρων για να αλλάζεις
    πληκτρολόγιο σε άλλες εφαρμογές πλην του emacs.
(β) Αν κάνεις copy ένα αγγλικό κείμενο απ' τα X ή το screen και paste
    στον emacs την ώρα που είναι γυρισμένος σε ελληνικό πληκτρολόγιο,
    τα κάνει ελληνικά.
Αλλά βρίσκω τα πλεονεκτήματα πολύ περισσότερα.

Στο help του Emacs πηγαίνεις στο node International, κι από κει στο
input methods.

Για τα fonts δεν μπορώ να βοηθήσω καθότι τρέχω τον emacs μέσα στο
screen.

--
Antonis Christofides
+30-2107722840 (work)