Emacs 22 και Ελληνικά σε UTF-8 locale

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sat Jul 8 18:50:40 EEST 2006

Έχω ένα περίεργο προβληματάκι με την εμφάνιση ελληνικών στον Emacs 22
όταν τον τρέχω με LC_CTYPE=el_GR.UTF-8. Συγκεκριμένα, όταν γράφω εγώ
ελληνικά, ή αν ανοίξω κάποιο αρχείο που έχω στο δίσκο, βλέπω τετραγωνάκια.
Αν κάνω paste ελληνικά από αλλού, εμφανίζονται μερικά γράμματα, που τα
παίρνει όμως από φαρδιά γραμματοσειρά (double-width, Ιαπωνική ή κάτι
τέτοιο). Αν πατήσω C-h h, βλέπω τα Ελληνικά (όπως επίσης και τα
Ιαπωνικά, Εβραϊκά, Ρωσικά, τονισμένα Λατινικά) στην πάνω λίστα, όχι όμως
αυτά στο μέρος που λέει «A short test for characters represented by the
character set mule-unicode-0100-24ff». Επίσης αν πατήσω, πχ, Control-ψ
(με ελληνικό πληκτρολόγιο δηλαδή) μου γράφει κάτω "C-ψ is undefined".

Τι μπορεί να φταίει, και πώς μπορώ να το λύσω;

Άραγε θα αργήσει πολύ ο Emacs 23 που θα υποστηρίζει fontconfig;

Ευχαριστώ,
Αλέξανδρος