ubuntu-kubuntu official CDs

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Jul 4 17:12:24 EEST 2006

Vaggelis Tripolitakis wrote:

> είχα πάρει προσφορά προ καιρού από μια εταιρία στην Αθήνα
> για μαζική παραγωγή 1000cd με jewel case
>
> 200€ η μήτρα + 0,80€ ανά cd -> 1190€ για 1000 κομμάτια (εάν
> συμπεριλάβουμε και τον ΦΠΑ).
>
> ούτε ένα φραπεδάκι το cd δηλαδή ... φυσικά το κόστος για να
> γίνει αυτό το πράγμα χορηγία είναι μηδαμινό.

Όχι νέα παραγωγή... προς Θεού! Κανονικά CDs από την Canonical εννοώ (pun
intended). Να πάρουν αυτοί το κατιτίς τους και εσείς να πάρετε όμορφα CDs
με φακέλους.

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS