ubuntu-kubuntu official CDs

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Tue Jul 4 16:48:43 EEST 2006

On 7/4/06, Constantine Dokolas <cdokolas at sunsoftgr.com> wrote:

> Ok :(
>
> Θα μπορούσατε μήπως με ένα μικρό αντίτιμο να κάνετε την ίδια δουλειά;
> (kubuntu official CDs με φακελάκι σε κατάλληλη ποσότητα;)
>
> Το ότι υπάρχουν χορηγοί πάντως (ότι και αν σημαίνει αυτό, γιατί δεν είμαι
> σίγουρος ότι καταλαβαίνω) είναι πολύ καλό.
>
> Doc
>
> --
>   Theory asserts that although in theory there should be no
> difference between theory and practice, in practice there IS
> difference between theory and practice.
>

> --

είχα πάρει προσφορά προ καιρού από μια εταιρία στην Αθήνα
για μαζική παραγωγή 1000cd με jewel case

200€ η μήτρα + 0,80€ ανά cd -> 1190€ για 1000 κομμάτια (εάν
συμπεριλάβουμε και τον ΦΠΑ).

ούτε ένα φραπεδάκι το cd δηλαδή ... φυσικά το κόστος για να
γίνει αυτό το πράγμα χορηγία είναι μηδαμινό.

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656