R cran

No No nono.231 at gmail.com
Sat Jul 1 16:58:53 EEST 2006

Υπάρχουν και άλλοι που χρησιμοποιούν R & Latex, μεταξύ των οποίων και εγώ.
Είμαι στις τελέυταίες διορθώσεις για να την καταθέσω. Το θέμα "Η χρήση του
ΕΛ/ΛΑΚ ως περιβάλλον εργασίας (desktop enviroment) σε επιχειρήσεις και
οργανισμούς". Τώρα μαθαίνω την R καλύτερα με στόχο να κάνω κάτι παραπάνω,
αλλά αυτό είναι κάτι το οποίο ο χρόνος θα δείξει.

Στις 1/7/2006, Κωνσταντίνος Τσαρδούνης <kotsardo at econ.uth.gr> έγραψε: