R cran

Κωνσταντίνος Τσαρδούνης kotsardo at econ.uth.gr
Sat Jul 1 15:11:00 EEST 2006

 ΌΠΑ? Υπάρχει και άλλος που χρησιμοποιεί R στην Ελλάδα?!?!! :)))))
Λοιπόν, μάλλον η απάντησή μου θα σου είναι άχρηστη πλέον, αλλά δυστυχώς το
τελευταίο μήνα δεν παρακολουθούσα τη λίστα.

Γενικά, η ενασχόληση με την R δίνει απίστευτα μεγάλο κέρδος σε χρόνο, για
τον τομέα μου (Οικονομετρία - Στατιστική)!

Μερικά insights είναι:

for (i in 1:length(a[[2]])){

    for (z in 1:length(a[[12]])){

    a[[2]]

    }

}

Δλδ. 1 και όχι 0,

και a[[i]] αντί a[i] .

Οι συμβουλές που έδωσε ο Νίκος για τα κόμματα είναι σωστές, και πρέπει να δω
τα δεδομένα σου για να σου απαντήσω ακριβέστερα.

Σωστή ήταν και η συμβουλή να κάνεις -δοκιμαστικά- print, για να δεις αν το
for loop επιλέγει τη στήλη και τα στοιχεία που θες.

Γεγονός είναι πως η R, εν αντιθέσει με την S, χρησιμοποιεί τη RAM και όχι το
HDD για προσωρινή αποθήκευση των δεδομένων, επομένως, για μεγάλους πίνακες
(π.χ. >1000x10) ίσως είναι λίγο αργή, συναρτήσει της απόδοσης του συστήματός
σου πάντα.

Πολλές από τις απορίες σου θα λυθούν από το έγγραφο Spoetry:
www.burns-stat.com/pages/spoetry.html .

PS: να κάνω διαφήμιση; στο site μου (www.costis.name), θα βρεις, από τον
Αύγουστο, και το καμάρι μου, την πρώτη πτυχιακή εργασία εν Ελλάδι που
χρησιμοποιεί για την επεξεργασία των δεδομένων της την R, φυσικά γραμμένη σε
LaTeX... :D

Τώρα κατεβαίνει από www.costis.name/diplomatic.pdf και η παρουσίασή της από
www.costis.name/diplomatic-beamer.pdf --- έχει κάποιες ελλείψεις σχετικά με
τη θεωρητική τεκμηρίωση των Monte-Carlo simulations, που θα διορθώσω πριν
την παραδώσω στη βιβλιοθήκη... :)