NEW SITE FOR LINUX

Antonis Skempes antoske at 12net.gr
Tue Jan 31 21:48:54 EET 2006

O/H Panayotis Tsiamis έγραψε:

Αγαπητοί φίλοι

Θέλω να πιστεύω ότι στον κόσμο τουλάχιστον του ελεύθερου λογισμικού πρέπει να υπάρχει η ελπίδα για καλύτερες μέρες. Ας μην είμαστε τόσο μίζεροι μιλώντας για λίγους και καλούς που θα μας εξασφαλίζουν την ελευθερία μας από τον εκάστοτε κολοσσό.com. Θυμίζω ότι τα δυνατά σημεία της κοινότητας είναι η δυναμικότητα και ο αλτρουισμός της, γιατί καταφέρνει και ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια μιας ομάδας προγραμματιστών και επεκτείνεται σε όλο τον κόσμο. Αποτελείται από ανθρώπους κάθε εθνικότητας που αγαπούν αυτό που κάνουν και γιαυτό και αποδίδουν. Οι αδιαμφισβήτητες επιτυχίες αυτής της μεγάλης ομάδας σε καθημερινό επίπεδο την δυναμώνουν ακόμη περισσότερο, γιατί την ενισχύουν με νέα μέλη, που είναι έτοιμα να προσφέρουν τον καλύτερο εαυτό τους για να γευθούν την χαρά της ελεύθερης δημιουργίας.
Έτσι λοιπόν θα πρότεινα να αφήσουμε τις δυσοίωνες προβλέψεις και να ασχοληθούμε με τις καθημερινές προκλήσεις γιατί οι μάχες δίνονται σε καθημερινό επίπεδο και αυτές καθορίζουν και το αποτέλεσμα.

Με εκτίμηση

Αντώνης Σκεμπές

http://www.horapatmos.gr/forum/
http://www.horapatmos.gr/linux/index.html