NEW SITE FOR LINUX

Palatinus elfiness at yahoo.com
Fri Jan 27 21:13:32 EET 2006

απορια: ολα αυτα γιατι τα ειπες; :Ρ θα ηταν νομιζω πιο
εποικοδομητικο να πουμε πως θα μπορουσε το παιδι να
βελτιωσει το υπαρχον φορουμ του, εφοσον μας αρεσουν

δεν κανει κακο να συνεισφερουμε στη μειωση της...
αρνητικης ενεργειας.

> Εγώ, προσωπικά, σιχαίνομαι τα forums, γιατί ...
>
>   ... χάνω την απίστευτη ευελιξία ενός πραγματικού
> editor, κι
>   αναγκάζομαι να γράφω σε 70x20 web form text areas,
> που μεταφράζουν το
>   κείμενο όπως να 'ναι, που δε με αφήνουν να κάνω
> wrap, format, indent
>   όπως *εγώ* θέλω, που ότνα μεγαλώσουν θα γίνουν
> απλά plugins που θα
>   πετάνε ένα νέο Emacs window όταν κάνω click μέσα
> τους.
>
>   ... δεν επιτρέπουν offline πρόσβαση, όπως π.χ. ένα
> mailer που διαβάζει
> [...]

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr