GDM: autorun commands after login

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Tue Jan 31 10:34:15 EET 2006

Yanis Kekatos wrote:
> sorry αλλα που ειναι αυτο που λες? στην εφαρμογή
> gnome-session-properties? γιατι δεν το βρισκω?

Sto gdmlogin (h' gdmgreeter), dhl. sthn o8onh pou bazeis username kai
password, diale3e to menu session->Default System Settings, anti gia Gnome.

An yparxei to $HOME/.xsession kai einai ektelesimo, 8a xrhsimopoih8ei
auto anti tou gnome.

> On 1/30/06, Giannis Papaioannou <jhn at aix.meng.auth.gr> wrote:
>
>>sto gdmlogin bale Session -> custom

Giannis Papaioannou - Systems Administrator
Laboratory of Heat Transfer and Environmental Engineering
Aristotle University of Thessaloniki, Greece
Tel:+30 2310 996350 Fax:+30 2310 996012