apt-cache search: couldn't stat source package list

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sun Jan 29 20:40:13 EET 2006

On 1/28/06, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Έχω ubuntu σ' ένα powerpc, και ενίοτε όταν του πω "apt-cache search
> κάτι" μου βγάζει:
>
> W: Couldn't stat source package list http://gr.archive.ubuntu.com breezy/main Packages (/var/lib/apt/lists/gr.archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_breezy_main_binary-powerpc_Packages) - stat (2 No such file or directory)
>
> και ένα σωρό ακόμα παρόμοια μηνύματα (ένα για κάθε entry του
> sources.list).  Αν του πω apt-get update φτιάχνει, μετά όμως από
> κάμποσο (κάμποσες μέρες; κάμποσα reboot; δεν έχω καταλάβει)
> ξαναεμφανίζεται.  Έχετε καμιά ιδέα;
>

> --

Είχα το ίδιο πρόβλημα σε ένα laptop τα Χριστούγεννα που έβλεπε
internet όποτε σηκονώταν μια διαμοιραζόμενη dialup σύνδεση.

Η αιτία του προβλήματος ήταν οτι ο update manager είναι by default
ρυθμισμένος να τσεκάρει για updates μια φορά την ημέρα. Όταν λοιπόν
αποφάσιζε να κάνει apt-get update ενώ η διαμοιραζόμενη dialup ήταν
κλειστή (ή δεν προλάβαινε να το ολοκληρώσει πριν αυτή πέσει) , το
αποτέλεσμα ήταν αυτό που περιγράφεις.

Το πρόβλημα έλυσα απενεργοποιόντας την επιλογή για αυτόματη ενημέρωση
στον update manager:

Σύστημα -> Διαχείρηση συστήματος -> Update manager -> Προτιμήσεις ->
Ρυθμίσεις -> Checkbox "Αυτόματος έλεγχος για αναβαθμίσεις λογισμικού"

--
Konstantinos Togias
University Of Patras