Samba over the internet

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Sat Jan 28 22:39:43 EET 2006

When the date was Saturday 28 January 2006 20:19, Panagiotis Atmatzidis wrote:

> Είναι προφανές, πως δεν το διέκρινα! :P Ο καθένας καθορίζει τι και πως
> με τα δικά του μέτρα και σταθμά, οπότε δεκτών

Όχι, το να στήσεις SAMBA χωρίς να υπάρχουν προβλήματα security δεν είναι
υποκειμενικό, είναι αντικειμενικό.

Το να λες ότι κάτι είναι vulnerable επειδή δεν ξέρεις/μπορείς να το στήσεις
σωστά και την έπαθες, είναι κάτι άλλο!

> Καμιά σχέση. Απλώς δοκίμασα το grsecurity και SELinux κι εκτός από ένα
> μεγάλο bold message που έλεγε ότι οι Desktop Users θα έχουν εμφανή
> προβλήματα, μπόρεσα να διαπιστώσω κι εγώ το ίδιο σε server, τα
> restrictions είναι πολλά και δεν ξέρεις τι ακριβώς να περιμένεις την
> πρώτη φορά. Αυτό εννοώ όταν λέω έλλειψη ελαστικότητας.

Αν το μόνο documentation που διάβασες επί του θέματος ήταν το μεγάλο, bold
message, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση.

Για να μην το κουράζουμε άλλο, η ασφάλεια δεν είναι παράγοντας
ανελαστικότητας, απλά προϋποθέτει γνώση του αντικειμένου, δεν είναι one size
fits all.

--
 Michael Iatrou