Samba over the internet

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Sat Jan 28 20:19:01 EET 2006

On 1/28/06, Michael Iatrou <iatrou at serverhive.com> wrote:

> Είναι προφανές ότι κάποιοι σας βρήκαν ιδιαίτερα... ελαστικούς -- κρίμα να
> κατηγορούμε τη SAMBA γι αυτό.

Είναι προφανές, πως δεν το διέκρινα! :P Ο καθένας καθορίζει τι και πως
με τα δικά του μέτρα και σταθμά, οπότε δεκτών

> Πρέπει να έχεις μακρόχρονη εμπειρία σε administration Windows 98, σωστά;

Καμιά σχέση. Απλώς δοκίμασα το grsecurity και SELinux κι εκτός από ένα
μεγάλο bold message που έλεγε ότι οι Desktop Users θα έχουν εμφανή
προβλήματα, μπόρεσα να διαπιστώσω κι εγώ το ίδιο σε server, τα
restrictions είναι πολλά και δεν ξέρεις τι ακριβώς να περιμένεις την
πρώτη φορά. Αυτό εννοώ όταν λέω έλλειψη ελαστικότητας.

> --
>  Michael Iatrou
>

> --

Panagiotis