Samba over the internet

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Jan 26 22:58:23 EET 2006

On 1/26/06, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Είναι εκπληκτικό πόσο γρήγορα αλλάζουν οι ρόλοι καμιά φορά όμως, οπότε
> οτιδήποτε non-standard είναι καλό να αποφεύγεται για ένα και μοναδικό
> λόγο.  Ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει αύριο και ποιος καημένος θα
> πρέπει να ψάξει, χάνοντας 2 ώρες για να βρει γιατί το ssh του δεν
> παίζει.  Φαντάσου πόσες φορές θα βρίζει όταν ανακαλύψει ότι στο output
> της εντολής:
>
>         # netstat -an | grep -i listen
>
> αυτό που φαίνεται στο port 22 δεν είναι το sshd αλλά το lpd κι αυτό που
> φαίνεται στο port 25 δεν είναι το Sendmail αλλά το Samba-related nmbd :)

Ναι έχεις δίκιο. Απλώς.. είχα στο μυαλό μου διαφορετικό context. Κι
εγώ όποτε είμαι εκτός σπιτιού και πρέπει να δώσω manually το flag
-oPort=XXXX το θυμάμαι *πάντοτε* έπειτα από το πρώτο αποτυχημένο
attempt.
Μάλιστα αν στο nmap δεν βάλεις το flag -sV πολλές φορές δεν το βλέπει
ως sshd οπότε ένας external user που δεν γνωρίζει τις *λεπτομέρειες*
είναι δύσκολο να βγάλει άκρη.

--
Panagiotis