Samba over the internet

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 26 20:53:50 EET 2006

On 2006-01-26 20:45, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:

> Εντάξει σε αυτήν την φάση υποτίθεται ότι.. εσύ είσαι ο corporate admin :P

Είναι εκπληκτικό πόσο γρήγορα αλλάζουν οι ρόλοι καμιά φορά όμως, οπότε
οτιδήποτε non-standard είναι καλό να αποφεύγεται για ένα και μοναδικό
λόγο.  Ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει αύριο και ποιος καημένος θα
πρέπει να ψάξει, χάνοντας 2 ώρες για να βρει γιατί το ssh του δεν
παίζει.  Φαντάσου πόσες φορές θα βρίζει όταν ανακαλύψει ότι στο output
της εντολής:

        # netstat -an | grep -i listen

αυτό που φαίνεται στο port 22 δεν είναι το sshd αλλά το lpd κι αυτό που
φαίνεται στο port 25 δεν είναι το Sendmail αλλά το Samba-related nmbd :)