courier-IMAP με 300.000 emails?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 19 17:38:17 EET 2006

On 2006-01-19 17:18, "Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> όπα! ευτηχώς όχι χιλιάδες directories

Δυστυχώς να λές.  Αν σε ένα κατάλογο είναι αποθηκευμένα 20.000 αρχεία,
και κάνεις συνεχώς `δομικές' αλλαγές σε αυτόν το filesystem θα ζοριστεί
να κρατήσει σε `ασφαλή' κατάσταση όλο το directory entry στο δίσκο.

Ανάποδα, αν έχεις μια δομή που είναι ιεραρχικά δομημένη, π.χ.:

        folder/0/0/
        folder/0/1/
        folder/9/9/

είναι πολύ λιγότερες οι δομικές πράξεις που πρέπει να γράψουν ένα
τεράστιο directory entry με 20.000 εγγραφές.

Δεν ξέρω κάποιο mailbox format που να το χρησιμοποιεί αυτό όμως και πολύ
περισσότερο, δεν ξέρω mail readers που να το υποστηρίζουν.

> df -i στο σύστημά μου δήχνει μεταξύ άλλων
> Filesystem            Inodes     IUsed   IFree IUse% Mounted on:
> /dev/hda3            2.345.472   13123 2332349    1% /home (18GBytes)
>
> άρα για 300.000 emails δεν υπάρχει θέμα
>
> όμως κάπου αλλού διάβασα το εξής:

> καλό αυτό

> χμ.. 32536 inodes/folder???!!!

Εξαρτάται από το filesystem κι από το πως αποθηκεύονται τα δεδομένα ενός
`directory entry' στο δίσκο.

> τώρα αρχίζω να ανυσηχώ (λίγο βέβαια γιατί 32Κ emails σε έναν και μόνο
> folder είναι λίγο οριακό)
>
> Ξέρει κανείς που θα βρω περισότερες πληροφορίες για τα όρια των διαφόρων
> filesystems

Συνήθως, στο filesystem design document.  Αν και πολλές φορές, πρέπει να
βουτήξεις ο ίδιος στα σκατά και να διαβάζεις τον πηγαίο κώδικα.