courier-IMAP με 300.000 emails?

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Thu Jan 19 17:18:32 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Με μόνο ίσως μειονέκτημα ότι πολλές χιλιάδες Maildirs, με κάμποσες
> χιλιάδες μηνύματα το καθένα,

όπα! ευτηχώς όχι χιλιάδες directories

> θέλουν ένα τερατώδη αριθμό από i-nodes! :(

δεν πιστευα ότι θα υπήρχε θέμα αλλά με άγχωσες και έψαξα λίγο. Μου έκανε
εντύπωση που στο google έβρισκα σχετικές πληροφορίες δύσκολα. Εν τέλη να
τι έχουμ

df -i στο σύστημά μου δήχνει μεταξύ άλλων
Filesystem            Inodes     IUsed   IFree IUse% Mounted on:
/dev/hda3            2.345.472   13123 2332349    1% /home (18GBytes)

άρα για 300.000 emails δεν υπάρχει θέμα

όμως κάπου αλλού διάβασα το εξής:

 > I have about 1,000,000 **directories** currently stored on
 > an ext3 partition.

καλό αυτό

 > I want to [...] so that
 > the maximum number of inodes in a directory does not exceed 32K
 > ( ext3 limit ).

χμ.. 32536 inodes/folder???!!!

τώρα αρχίζω να ανυσηχώ (λίγο βέβαια γιατί 32Κ emails σε έναν και μόνο
folder είναι λίγο οριακό)

Ξέρει κανείς που θα βρω περισότερες πληροφορίες για τα όρια των διαφόρων
filesystems