eagle-usb

Palatinus elfiness at yahoo.com
Thu Jan 19 13:28:09 EET 2006

>  Νομίζω ότι το debian όταν βάλεις το πακέτο
> kernel-source απλά βάζει
> στο /usr/src το kernel.tar.gz
> Άρα πρέπει να το αποσυμπιέσεις, να μπεις στο φάκελο
> να κάνεις make cloneconfig ( η απλά να πάρεις το
> αρχείο που βρίσκεται
> στο /boot και λέγεται κάτι.config δεν θυμάμαι τώρα)
> και μετα να κάνεις make.
> Έτσι θα σου δώσει όλο το kernel-tree που χρειάζεται.

Αυτο εκανα, αντεγραψα το /boot/kernel*.config ως
.config στο φακελλο οπου βρισκεται ο πηγαιος του
πυρηνα, εγραψα make, περιμενα καμποση ωρα ωσπου
τελειωσε

και παλι ομως, οταν κανω ./configure το eagle-usb παλι
λεει οτι δεν βρισκει τον πηγαιο!!!!

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr