eagle-usb

Karaoulis Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Tue Jan 17 15:05:48 EET 2006

> Ας δουμε τι φταιει και δεν βλεπει τον πηγαιο του
> πυρηνα για τωρα, και μετα.. βλεπουμε τι αλλο θα
> προκυψει :)

 Νομίζω ότι το debian όταν βάλεις το πακέτο kernel-source απλά βάζει
στο /usr/src το kernel.tar.gz
Άρα πρέπει να το αποσυμπιέσεις, να μπεις στο φάκελο
να κάνεις make cloneconfig ( η απλά να πάρεις το αρχείο που βρίσκεται
στο /boot και λέγεται κάτι.config δεν θυμάμαι τώρα) και μετα να κάνεις make.
Έτσι θα σου δώσει όλο το kernel-tree που χρειάζεται.
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿa¨h£ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿû)joÿÿö†Šÿ1¨¥ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿþm§ÿÿ™¨¥ÿ&¡¢à