ADSL/VOIP ερωτηση

Panagiotis Palias palias at csd.uoc.gr
Sun Jan 15 23:32:22 EET 2006

P. Christeas wrote:

> Να ρωτήσω πως το βρήκατε αυτό;
> Έχω, αντίθετα, την εντύπωση οτι το pps αναφέρεται σε πακέτα ATM, τα οποία
> έχουν σταθερό payload 48 bytes.

Τα "πακέτα" του atm λέγονται "κελιά"(cells) για να είμαστε σωστοί στην
ορολογία. Με 30 κελιά atm ανά sec, έχουμε το μαγικό throughput των
1.590bps, κάτι που ευτυχώς δε βιώνουμε (ακόμα...). Και εγώ για 30
πακέτα/δευτ. έχω ακούσει. Παίζει να είναι ράδιο-αρβύλα το νούμερο,
πάντως δοκιμές με voip και pings να τρέχουν μαρτυράνε ότι από ένα σημείο
και έπειτα τα πακέτα μπαίνουν σε ουρά καθυστέρησης.