ADSL/VOIP ερωτηση

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jan 15 15:00:11 EET 2006


On Sunday 15 January 2006 14:04, Nikolaos Kefalas wrote:

> Σε κατάσταση συμφώρησης, το traffic shaping στους routers του ΟΤΕ
> μετά το DSLAM,
> γίνεται όχι με το bandwidth που καταναλώνει ο κάθε χρήστης, αλλά με
> βάση τα packets per second (pps) που στέλνει και παίρνει ανεξάρτητα
> του μεγέθους !!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Έστω ότε το όριο είναι κάποια στιγμή 30 pps που είναι αρκεα συχνό
> νούμερο σε κατάσταση
> συμφώρησης.

Σε κατάσταση μη-συμφώρησης, υπάρχει limit σε pps ?? Αν ναι, έχεις βρεί 
ποιό είναι αυτό ?


> Για το πρόβλημα αυτό είχαμε κάνει επανηλλημένως παράπωνα στον τοπικό
> κέντρο του ΟΤΕ και στον
> υπεύθυνο του κέντρου δικτύου , πριν από 1 χρόνο για το συγκεκριμένο
> πρόβλημα, αλλά φυσικά δεν
> έγινε τίποτα. Δυστηχώς πολλοί δεν καταλαβαίνουν ακριβώς την φύση του
> προβλήματος και απλά
> καλούνε τον ΟΤΕ λέγοντας ότι έχουν μόνο πρόβλημα ταχύτητας. Όταν
> καλείς το τηλέφωνο τεχνικής
> υποστήριξης ADSL του ΟΤΕ κάνουν την πάπια και το ίδιο και οι
> Proviters που σε παραπέμπουν στον
> ΟΤΕ και ο ΟΤΕ στους Proviters (έλεος) .

Κοίτα, αλήθεια είναι πως οι ISPs ούτε φταίνε, ούτε μπορούν να κάνουν και 
πολλά ....


> Όταν λες στο support του ΟΤΕ 
> ότι το πρόβλημα αυτό είναι δικό
> τους και ότι διαφημίζουν υπηρεσίες που δεν δουλεύουν τελικά, σου λένε
> ότι εμείς είμαστε μονο για να
> εξασφαλίσουμε ότι μπορείται να συνδεθείτε , αύτο θεωρούν στον ΟΤΕ ότι
> είναι η σωστή λειτουργεία
> τηs ADSL ...


Στο είχα πεί πριν ένα/δύο χρόνια, θα στο ξαναπώ και τώρα.

ΦΥΣΙΚΑ και με το support δεν μπορείς να βγάλεις άκρη, σκέψου το λογικά, 
οι τηλεφωνητές ούτε τεχνικοί είναι, ούτε έχουν κάποια εντολή ως 
υπάλληλοι. (κοινώς, δεν ξέρουν τί τους γίνεται).

ΦΥΣΙΚΑ και έχεις δίκιο.

Το θέμα/ερώτημα είναι:

α) πώς θα το βρείς (το δίκιο σου) ?
β) σε ποιόν προϊστάμενο πρέπει να τα χώσεις ?

γ) Ακόμα κι αν μιλήσεις ανοιχτά με κάποιον υπεύθυνο του δικτύου, ΚΑΙ 
ΠΑΛΙ δεν θα βγάλεις άκρη γιατί υπάλληλος είναι, δεν κάνει του κεφαλιού 
του. Μπορεί με τα πολλά να παραδεχτεί ότι έχει χώσει pps limit, αλλά το 
έχει κάνει προφανώς για κάποιο λόγο (έλλειψη bandwidth).

Αν υπήρχε υπεύθυνος ποιότητας, όλα θα ήταν καλά. Από εκεί και πέρα, 
άποψή μου είναι να σου πεί κάποιος προϊστάμενος (off-the-record) το 
πλάνο αναβάθμισης του bandwidth (αν υπάρχει), διότι λογικά εκεί είναι 
το πρόβλημα.

Στο Ινστιτούτο Καταναλωτών έκανες τον κόπο να ψάξεις αν θα υπήρχε ψωμί 
με τούτη την υπόθεση ?

-- 
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)




More information about the Linux-greek-users mailing list