Linux σε Pentium at 300MHz

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Jan 10 17:56:28 EET 2006

Michael Iatrou wrote:

> Τώρα θα μιλάμε για λειτουργικά συστήματα ή ηλεκτρικές σκούπες;

:-)) Για να μη παρεξηγηθώ (περισότερο) με τον όρο συγκρίσιμο ενοούσα
_μόνο_ σε ταχύτητα απόκρισης στις _συγκεκριμένες_ εργασίες και από την
σκοπιά του χρήστη που δεν ξέρει "τι είν'του" απλά κάνει την μετάφραση
του και την στέλνει με email.

> Εδώ μπορείς να γλυτώσεις πολλή μνήμη και wasted CPU cycles αν αντί για
> Mozilla/Firefox χρησιμοποιήσεις konqueror.

σωστά το είχα ξεχάσει γιατί δεν έχω δουλέψει μέχρι τώρα σε KDE

τέλεια