Linux σε Pentium at 300MHz (was: Linux German-English)

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Tue Jan 10 16:44:45 EET 2006

When the date was Tuesday 10 January 2006 15:20, Nick Demou (enLogic) wrote:

> με βάση αυτά που διαβάζω στη λίστα(*) η σκέψη μου για kde/gnome linux σε
> Pentium @ 300MHz / 196MB RAM _ίσως_ είναι ... off-topic.

Το KDE, με όλα τα eye-candy απενεργοποιημένα δεν θα έχει (ιδιαίτερο) πρόβλημα.

> Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο? Aν ναι, θημάτε πως συμπεριφερόταν?
> Είναι συγκρίσιμο με win2k σε ίδιο HW? Με win98?

Τώρα θα μιλάμε για λειτουργικά συστήματα ή ηλεκτρικές σκούπες;

> Υπάρχει κάτι άλλο για _ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΡΧΑΡΙΟ ΧΡΗΣΤΗ_ που θέλει να
> 1) λαμβάνει κείμενα μορφής word
> 2) γράφει σε κειμενογράφο την μετάφραση τους στα ελληνικά
> 3) χρησιμοποιεί κάποιο γερμανικό λεξικό ταυτόχρονα
> 4) κάνει τυπικό web browsing (και gmail για να πέρνει /στέλνει κείμενα)

Εδώ μπορείς να γλυτώσεις πολλή μνήμη και wasted CPU cycles αν αντί για
Mozilla/Firefox χρησιμοποιήσεις konqueror.

> 5) πρέπει να ξεκινήσει να κάνει τα παραπάνω σε σχετικά σύντομο χρόνο
> (π.χ. 2-3 ώρες) από την πρώτη του επαφή με το σύστημα?

Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το σύστημα.

> Κάνουν άραγες λάθος όσοι σε διάφορα web sites λένε ότι το linux είναι
> καλή λύση για χρήστες που έχουν win98 σε σχετικά παλιά μηχανάκια και δεν
> θέλουν να αγοράσουν νέο HW για να βάλουν XP?

Ναι, κάνοντας τις αντίστοιχες παραχωρήσεις όμως: κανείς δεν είπε ότι στο Linux
μπορείς να έχεις τα απίστευτα eye-candies χωρίς το αντίστοιχο hw.

--
 Michael Iatrou