Γερμανο-ελληνικό ή Γερμανο-γερμανικό Λεξικό για Linux?

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Tue Jan 10 12:03:17 EET 2006

O/H Nick Demou (enLogic) έγραψε:

> ωραία

> ναι όντως :-) έχω περιέργια όμως γιατί ο φίλος μου έχει δουλέψει μέχρι
> και win2k+office2k στον ίδιο Η/Υ (αυτός να δεις τόλμη) όποτε θέλω να
> κάνω συγκρίσεις ταχύτητας. Ετσί κι αλλοιώς ο άνθρωπος μάλλον δεν έχει
> άλλη ελπίδα γιατί ανταλάσει συχνά αρχεία word και δεν ξέρω αν κάποια
> άλλη εφαρμογή θα τα καταφέρει :-(. Ιδέες?

Και εγώ έχω στήσει win95 και office 2000 σε cyrix 586 @ 133 με 16 ΜΒ ραμ
;) και έχω και openoffice σε pentium at 300. Όσο γράφεις καλά είναι, αν
όμως το αφήσεις μερικά λεπτά και κάνει caching μετά όλα δουλεύουν in
slooooowwwwww moooooooootion :D

Και το abiword δουλεύει πλέον ικανοποιητικά με word αρχεία. Αν ο φίλος
σου δεν διαχειρίζεται πολύ εξειδικευμένα (read: full of things that were
not meant to be in a text document anyway) αρχεία, θα μείνει μάλλον
ικανοποιημένος.

> Πάντως από το να κολάει κάθε μήνα περίπου κάποιο virus/trojan/whatever
> που είναι η τρέχουσα κατάσταση καλύτερα να περιμένει λίγο παραπάνω

Τα 2/3 των δεινών στα windows προέρχονται από το outlook και τον
internet explorer. Αν βάλεις <insert ANY other browser & mail client
here> και κάποιο firewall app, ίσως τα windows να είναι καλύτερη λύση
για low caliber κουτάκια. Βέβαια υπάρχει και το DamnSmallLinux αλλά μου
είχε βγάλει την πίστη για να παίξει με ελληνικά...

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis