Γερμανο-ελληνικό ή Γερμανο-γερμανικό Λεξικό για Linux?

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Tue Jan 10 09:56:11 EET 2006

Φρίξος Κοψαχείλης wrote:
> O/H Nick Demou (enLogic) έγραψε:

> Αν πάιξει αμέσως το polylexicon, ζήτημα λεπτών

ωραία

> χμμμ...
>
> openoffice σε pentium at 300? τολμηρό σε βρίσκω αγαπητέ...

ναι όντως :-) έχω περιέργια όμως γιατί ο φίλος μου έχει δουλέψει μέχρι
και win2k+office2k στον ίδιο Η/Υ (αυτός να δεις τόλμη) όποτε θέλω να
κάνω συγκρίσεις ταχύτητας. Ετσί κι αλλοιώς ο άνθρωπος μάλλον δεν έχει
άλλη ελπίδα γιατί ανταλάσει συχνά αρχεία word και δεν ξέρω αν κάποια
άλλη εφαρμογή θα τα καταφέρει :-(. Ιδέες?

Πάντως από το να κολάει κάθε μήνα περίπου κάποιο virus/trojan/whatever
που είναι η τρέχουσα κατάσταση καλύτερα να περιμένει λίγο παραπάνω