(K)ubuntu usplash

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jan 6 16:31:06 EET 2006

On 2006-01-06 16:05, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:
> Καλησπέρα,
> Με εντυπωσίασε αυτό που είπε ο Γιάννης:
>
> On 1/6/06, Giannis Beredimas <mperedim at ceid.upatras.gr> wrote:
> [...]
> [...]
>
> Δεν ξέρω για το Solaris αλλά, αν δεν κρίνεις μια διανομή από το
> σύστημα διαχείρισις πακέτων από τι θα την κρίνεις, από τον πυρήνα ή
> από τα init scripts?

Από το πόσο συχνά χρειάζεται να "βουτήξεις στα σκατά" για να διορθώσεις
τις μαλακίες που έχει κάνει κάποιος άλλος -- και δεν εννοώ "κάποιος
άλλος που έχει root access στο ίδιο μηχάνημα".

> Όπως δεν βλέπω την διαφορά από μια Slackware που τρέχει apt-get με μια
> Debian, δεν μπορώ να την διαφορά από μια Slackware + emerde από ένα
> Gentoo.

Είναι γιατί δε σου έχει σκάσει στα μούτρα το emerge μωρέ.  Θα μάθεις κι
εσύ :P

> Ίσως εξαίρεση είναι η προσπάθεια να περάσουν portage στο FreeBSD μια
> και μιλάμε για διαφορετικό OS. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ κι ίσως είναι
> κάποια πράγματα που δεν καταλαβαίνω.. μπορείς να το αναλύσεις λίγο
> παραπάνω?
>
> Από τι κρίνεις μια διανομή αν όχι από το σύστημα διαχείρισις πακέτων?

Σε τι θα χρησιμοποιηθεί αυτή η διανομή;

Γιατί, για μένα τουλάχιστον, τα κριτήρια είναι πολύ διαφορετικά αν είναι
να στήσω ένα μηχάνημα για να το δείξω στο φίλο μου το Νίκο και να
καραγουστάρει με το Linux, ή αν πρόκειται να στήσω τον εσωτερικό
intranet web server της εταιρείας που δουλεύουν 200 άτομα.