(K)ubuntu usplash

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Fri Jan 6 16:05:48 EET 2006

Καλησπέρα,

Με εντυπωσίασε αυτό που είπε ο Γιάννης:

On 1/6/06, Giannis Beredimas <mperedim at ceid.upatras.gr> wrote:

[...]
> Κατά τα άλλα πολύ θα γούσταρα να ακούσω τι ακριβώς είναι "ανοργάνωτο"
> στη δομή του FS του Slack. Όλα τα άλλα είναι απλά άκυρα: αρνούμαι
> επίμονα να κρίνω ένα O/S ή μια διανομή linux από το Package Tool που
> προσφέρει ή δεν προσφέρει, (αρκεί να προσφέρει έναν elementary μηχανισμό
> για package installation και dependency resolution: το yum κάνει μια
> χαρά δουλειά σε αυτό το σημείο), ή από το αν έχει PAM. Με αυτή τη λογική
> το Solaris είναι άθλιο.
[...]

Δεν ξέρω για το Solaris αλλά, αν δεν κρίνεις μια διανομή από το
σύστημα διαχείρισις πακέτων από τι θα την κρίνεις, από τον πυρήνα ή
από τα init scripts?

Όπως δεν βλέπω την διαφορά από μια Slackware που τρέχει apt-get με μια
Debian, δεν μπορώ να την διαφορά από μια Slackware + emerde από ένα
Gentoo. Ίσως εξαίρεση είναι η προσπάθεια να περάσουν portage στο
FreeBSD μια και μιλάμε για διαφορετικό OS. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ
κι ίσως είναι κάποια πράγματα που δεν καταλαβαίνω.. μπορείς να το
αναλύσεις λίγο παραπάνω?

Από τι κρίνεις μια διανομή αν όχι από το σύστημα διαχείρισις πακέτων?

--
Panagiotis