UTF

Stavros Giannouris alby at freemail.gr
Wed Jan 4 18:36:43 EET 2006

On Wed, 04 Jan 2006 17:36:47 +0200
"Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> γίνεται αυτόματα εκτός αν το απενεργοποιήσεις από το option "Apply
> default to all messages (ignore character encoding specified by MIME
> header)" στην καρτέλα Fonts & Languages των Preferences.  (φυσικά το
> αυτόματα βασίζεται στο ότι το πρόγραμμα αληλογραφίας του αποστολέα θα
> κάνει σωστά τη δουλειά του αλλά αυτό συνήθως το καταφέρνουν)

...μάλλον /δεν/ το καταφέρνουν, αν κρίνω από την συντριπτική πλειοψηφία
των μηνυμάτων που λαμβάνω εκτός αυτής της λίστας... :|

> μα *έχουν* αποφασίσει! Οι μισοί θέλουν utf και οι άλλοι μισοί iso

Μα όπως και να το κάνει κάποιος, όλο και σε κάποια λίστα θα βρεθούν να
τον κράξουν, οπότε... ;p

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"